Η σύνδεση της Λαμίας με το Σιδηροδρομικό Δίκτυο της χώρας γίνεται από τον Κεντρικό Σιδηροδρομικό Σταθμό. Από εκεί οι επιβάτες μεταφέρονται στο Σταθμό Λειανοκλαδίου, όπου υπάρχει ανταπόκριση για ολόκληρη τη χώρα. Επίσης κατά τη διάρκεια της ημέρας πραγματοποιούνται δρομολόγια που εξυπηρετούν τόσο τους κατοίκους, όσο και τους επισκέπτες της περιοχής, που θέλουν να μετακινηθούν από το Λειανοκλάδι προς το κέντρο της Λαμίας, τις συνοικίες Μεγάλη Βρύση Φθιώτιδας και Αγία Μαρίνα, με τελικό προορισμό την κωμόπολη της Στυλίδας.
Πριν από 130 χρόνια περίπου, η Ελλάδα ήταν πολύ μικρότερη κι αδύναμη, και τα σύνορα έφταναν λίγο πιο έξω από τη Λαμία. Δεν υπήρχαν ούτε αμαξητοί δρόμοι ούτε το βασικό και προσιτό σήμερα μεταφορικό μέσον, το αυτοκίνητο, Ι.Χ., λεωφορείο ή φορτηγό. Το σιδηροδρομικό δίκτυο είχε αρχίσει να σχεδιάζεται και να διαμορφώνεται, αλλά δεν είχε τεθεί σε πλήρη λειτουργία. To 1900 ξεκίνησαν οι εργασίες κατασκευής ενός μεγάλου δικτύου ''διεθνούς" γραμμής, με διαδρομή Πειραιά- Θήβα- Λειβαδιά- Λιανοκλάδι- Λάρισα- Παπαπούλι (τα τότε ελληνοτουρκικά σύνορα). Μήκος διαδρομής περίπου 400 χιλιόμετρα. Εκτός από το βασικό δίκτυο κατασκευάστηκαν και δύο διακλαδώσεις: Σχηματάρι- Χαλκίδα και Λιανοκλάδι-Λαμία- Στυλίδα με μήκος 22 χιλιόμετρα η κάθε μία. Οι εργασίες κατασκευής ολοκληρώθηκαν το 1909.
Κατευθυνόμενοι δυτικά επί της οδού Κωνσταντινουπόλεως συναντάμε τον Κεντρικό Σιδηροδρομικό Σταθμό, αριστερά.
Υπεραστικό λεωφορείο, ΟΣΕ, αστικό λεωφορείο με Ι.Χ., ΤΑΞΙ
Δεν διατίθεται Χώρος Στάθμευσης
Χωρίς περιορισμό
NAI